2014. ápr. 24.

Húsvét után szabadon. . .

Remélem Ti legalább kipihentétek magatokat az ünnep alatt, mert nekem kevésbé sikerült. No legkevésbé sem panasznak szánom, inkább csak magyarázatként, hogy miért nem posztoltam mostanában. Brutális eszem-iszom, dínom-dánom, rengeteg nevetés, ipari mennyiségű pacsuli kölni, kerti traktoros kollektív fűnyírás, tojásfestés, "nyuszi ajándék keresés", kutyadögönyözés, sütés-főzés, vendégsereg. Nagyjából ez jellemezte az idei húsvétunkat. Nagyon jó volt. Nagyon rövid volt.
Meg is osztok veletek néhány családi fotót, amely "felkerült a piros falra" (Anna, Peti és Gergő könyvek rajongói előnyben).
Nálatok hogy telt a húsvét?

ezt a húsvétváró tavaszi koszorút az egyik gyermekem készítette

én stílusosan répatortát sütöttem :-)

ezt az asztaldíszt pedig a másik csemetém gyártotta nagy műgonddal
Kicsit muszáj volt néha szünetet tartani :-)


Azért vannak a jó barátok. . .




in flagranti :-)

valójában azonban nem feledjük miről/kiről is szól valójában ez az ünnep

fotó: internet

3 megjegyzés:

  1. A koszorú szenzációs, és az utolsó kép is nagy ötlet. S az elmaradhatatlan népség=állatok.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a harisnyád nagyon bejön :) Annyira bírom az ilyesmit :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Holdgyöngy, átadom a kis koszorúkészítőknek az üzenetet. Nagyon fognak örülni :)

    Andi ebben is hasonlítunk. Én szintén nagyon szeretem a szép harisnyákat, legyen az rózsás, necc vagy csillogós. De hétköznap azért inkább a nadrágokat részesítem előnyben.

    VálaszTörlés