2011. máj. 17.

Kerti konyhák

Alig várom, hogy végre kerti konyhám legyen. Van már kemencéhez való jóféle kenyér, kalács, pogácsa és langalló receptem, ám egyelőre ezeket csak a sütőben tudtam kipróbálni. Ez pedig se nekem, se a finomságokra váró vendégeknek nem ugyanaz az élmény. Apropó, Te vajon hol ücsörögnél szívesebben egy kellemes nyári délutánon? Ugye, hogy az árnyas kerti konyhában? A benti konyha maradjon csak meg télire a forralt borozáshoz és a fahéj illatú mézeskalács sütéséhez :) Érdemes rákattintani a képekre és kicsit elidőzni a részleteken.

 
 






A képen látható kerti sütőket a Golden Home Kft. építette.



11 megjegyzés:

  1. Csodaszépek. Ha egyszer kertem lesz... :)

    VálaszTörlés
  2. Mindig azon fantáziálok, hogy ha elmegyek majd nyugdíjba,mindent magam készítek. Kint kemencében sütöm a kenyeret, lesz egy nyári konyhám, és minden zöldséget, amire szükségünk lez magunk termeljük.
    Annyira jók ezek a képek, szinte elképzeltem, mi lenne, ha az enyém lenne az egyik:))

    VálaszTörlés
  3. Szandra! Mi történt?Alig látom a betűket.:( Csak én,vagy más is?????Mármint a barna blogháttéren...
    Feltettem a sziluett képeket hozzám,ha van kedved,nézd meg.:)

    VálaszTörlés
  4. Ó de csodálatos mindegyik! Azok a szekrények, kemencék!! Bármelyiket elfogadnám!

    VálaszTörlés
  5. Éva, amire az ember sokat vágyik, az bizonyosan megvalósul, hamarabb, mint gondolnánk :)

    Mammka, volt egy kis fennforgás, köszönöm az észrevételt!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    A sok gyönyörű képért szeretnélek megajándékozni egy jó szóval a játékomba. :)
    A részleteket itt megtalálod:
    http://edinagyongye.blogspot.com/2011/05/egy-jo-szo-jatek-nalam.html

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Dina, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!
    És az a lánc.... :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz a blogod, tetszik hogy írsz is, nem csak képekkel van tele.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Vidéki lány, köszönöm szépen. Örülök, hogy olvasol :)

    VálaszTörlés
  10. Kedves Szandra

    Köszönöm, hogy a termékeimet bemutattad a blogodban.

    VálaszTörlés
  11. köszi a gyönyörű fotókat.elképzeltem,hogy az enyém.

    VálaszTörlés