2012. ápr. 25.

Jól esett...

Bár elég régen írtam, jelentem élek és virulok. Csak hát itt a tavasz, a jó idő és szerencsére mindenki nyüzsög, velem együtt :-)
Az a megtiszteltetés ért blogos távollétem alatt, hogy két díjjal gazdagodtam, mellyel örömöt szerzett nekem Rózsa és Tulipánt.




Ezt a díjat Rózsától kaptam, melynek feltétele az, hogy hét olyan dolgot leírjak magamról, amit eddig még nem tudhattatok rólam.

Hát íme: 
  • Évek óta vegetáriánus vagyok, mert nem eszem meg a "barátaimat"
  • Az eredeti hajszínem sötétbarna
  • Szeretek zumbázni és táncolni
  • Imádom az állatokat, de sajnos egy gyerekkori trauma miatt irtózom a madaraktól
  • Utálom a vadászokat és mindent ami ezzel kapcsolatos
  • Nem vagyok házitündér, de azért igyekszem
  • Bízom a megérzéseimben és az álmaim időnként a hozzám közelállók titkait is felfedik előttem :-)

Azért is esett jól, hogy éppen Rózsától kaptam a díjat, mert szívből tisztelem azokat a nőket (férfiakat, gyerekeket) akik ilyen ilyen szépen és szépeket tudnak varrni. Nemrég végeztem el én is egy tanfolyamot, ahol - felmenőim helyett - megtanítottak varrni. Legalábbis az alapokat.
Ugyanis szert tettem az alábbi csodálatos varrógépre és csak ezen vagyok hajlandó ügyködni (na tessék egy újabb infó rólam).


Itt pedig álljon az a bloglista, akiknek jómagam is szívesen továbbítom a Sokoldalúsági Díjat nagy szeretettel :-)

BoldogSzer - Andrea Réka és kedves családja példamutató életéért és végtelen szeretetéért

Évi műhelye - Az igényességéért, a kreativitásáért

Bútorfestés, festett bútorok - Mert csodákat művel két kezével Kata

Brékszer - Mert Réka ékszerei igazán sokszínűek és sokoldalúak

Otthon és dekor - Timinek aki újságot ír, blogol és még virtuális boltja is van



Ezzel a díjjal pedig Tulipánt tisztelt meg, aki csodálatos motívum világunkat öregbíti munkáival. Nézzetek be hozzá, mert érdemes!


Köszönöm, hogy vagytok, köszönöm hogy olvastok!







3 megjegyzés:

  1. Szandi!
    Épp tegnap gondoltam Rád, hogy nagyon el vagy veszve...és válaszoltál a ki nem mondott kérdésemre. :-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szandra!
    Nagyon szépen köszönöm. Az a vicces, hogy Görginától is épp most kaptam egy "díjat". Nekem az igazi elismerés nemcsak az, hogy sokan olvasnak, hanem az, hogy a képújság másokat arra serkent, hogy a változás útjára lépjenek.
    Andrea Réka

    VálaszTörlés
  3. Szia Szandra!
    Köszönöm szépen én is! :)
    Szép estét: Timi

    VálaszTörlés