2013. júl. 18.

Színek, szobák, szemtorna 2. rész, a fiúszoba

Ezen a helyiségen sokat gondolkodtam. Nem csak a "megrendelőm" kívánságai miatt, hanem azért is, mert egyszerűen nem volt ihletem. Elakadtam. Tudtam hogy egy kezdő kiskamasz fiúcskának már nem lehet figurás (dinós, autós, kalózos, stb.) szobával előrukkolni. Pontosabban még éppen elő is lehetne akár, de két éven belül már ciki lesz, amikor átjönnek hozzá a haverok.
Ráadásul eleve úgy terveztem a szobát, hogy a 3 falszakasz közül (a negyedik adott a bontott tégla miatt) 2 legyen csupán lambériás, a jobb kéz felőli hosszabbik oldalt kartonozzuk végig, ugyanis oda valami izgalmasabb színhatást, dizájn elemet szántam. Gyermekemnek egészen konkrét elképzelése volt a színeket illetően, mint ahogyan itt is. Azaz a lambériája színe aranysárgán játszó méz szín legyen (ezt a színmintákból, többszöri tesztelés során kategorikusan kiválasztotta magának) és ezen kívül még intenzív fű zöldet szeretett volna maga körül látni. Persze a megfogalmazás az ő szájából nem így hangzott, de itt is konkrétan behatároltattam vele a számára kedves színt, különböző mintákat mutatva a zöld különböző árnyalataiból.

Na de még mindig nem voltam kisegítve. Ugyanis mindeközben úgy éreztem, hogy szívesen kombinálnám a zöldet egy kis kékkel, de nem akartam agyonnyomni a kért színt. Azt is tudtam, hogy csíkos szobája már nem lesz. Abból elég volt, meguntuk. Tapétát neki nem akartam, jópofa mintákat ekkora felületre festeni szintén nem. Ekkor egyszer csak derült égből villámcsapásként - szinte szó szerint - a kertben teregetés közben ért a felismerés. Homlokon csókolt a múzsa egy száradó ikeás ágynemű személyében.



Imádom ezt a színkombinációt, amióta csak használjuk ezeket a huzatokat. A gyerekem is szereti.
Innentől kezdve már csak a pontos színkiosztást kellett kitalálnom,

és megvennem hozzá a megfelelő festékeket.


Néhány napot még várat magára a projekt, mert addig nem szabad festeni, amíg fújják a szigetelést a házban, ugyanis az nagy porral jár. Most pedig még fújják. De addig is megmutatom a négy fal közül a két lambériázottat szín nélkül.


Aki pedig szeretne nyerni a nyereményjátékon, az itt tud nevezni. Egyelőre még kevés a jelentkező és nagy az esély. Kövessetek, nyerjetek!

Ha megzéznétek az elkészült szobát, akkor katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése