2012. dec. 14.

Karácsonyi (csináld magad) díszek

Amióta útjára indult a DIY (Csináld Magad) mozgalom, megint divatba jöttek a saját készítésű - vagy erre hajazó - karácsonyi dekorációs elemek. 
Én mindig is előszeretettel alkalmaztam ezt a fajta díszítési módot, ehhez most újabb ötleteket hoztam.

Ezt például tegnap készítettem filcből:


ezt nem én készítettem, de ez volt a prototípus :)


Csinálhattok díszeket mandulából és dióból,

hobby boltban kapható műanyag gömbből és antik hatású dekor papírból, 

tobozból, filcből és fa golyókból,

dekorpapírból és családi fényképekből,

csillámpor és gombok felhasználásával kartonból,

süti formákból,

szalvéta technika segítségével,

esetleg nyomdával díszítve.


Egy a lényeg, szeretettel, örömmel készüljetek az Ünnepekre és ne hagyjátok, hogy bárki is elhitesse veletek, hogy csak a drága dekoráció vagy ajándék értékes! Sokszor sokkal többet ér az, amivel nem csak annyit foglalkoztál, hogy elmentél érte a boltba. Az ilyen sk készülő díszek tökéletes alkalmat biztosítanak a Karácsony előtti elcsendesedésre, arra hogy szívünk egy darabját is becsomagolhassuk ajándékba.

 

(Visit this site and learn more about these projects) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése