2013. aug. 7.

Elektroszmog az otthonunkban? Na ne!

Az elektroszmog káros hatásait (fejfájás, allergia, vérnyomás problémák, pánikbetegség, alvásproblémák, rákkeltő hatás) bizonyára ismeritek. Így azt is tudjátok milyen fontos, hogy lehetőség szerint minél kevesebb sugárzás érjen bennünket legalább a saját otthonunkban. Erről bővebben az egészséges hálószobákról szóló bejegyzésben írtam már nektek.
Mérsékelhetjük az elektroszmog mennyiségét, ha árnyékolt vezetékek futnak a falban, illetve ha energia takarékos háztartási gépeket használunk.
Nagyon fontos továbbá, hogy alvás közben ne vegyen körbe minket káros elektromos vagy mágneses mező. Ezért eleve nem engedem be a hálószobákba se a tévét, se a számítógépet. Ha már bent vannak akkor érdemes odafigyelni, hogy az ágytól legalább 3 méterre helyezzük el őket és éjszakára mindenképpen áramtalanítsuk a készülékeket. A gépek használata után és alvás előtt pedig nem árt egy jó alapos szellőztetés.

Azonban én nem elégedtem meg ennyivel. Ha már új építésű házról van szó lehetőségünk volt néhány extra védelmet nyújtó tényező beiktatására is. A legelsőt már az alapba bebetonoztuk néhány tisztított hegyikristály formájában, másodsorban a hálószobákban eleve árnyékolt vezetékek kerültek a falba, harmadikként pedig az ágyak mellé leföldelt grafitháló vagy rézlepedő került beépítésre.




Ha nálatok nincs se árnyékolt vezeték, se rézlepedő a falban ne keseredjetek el! Nyilván utólag már nem sokan szeretnétek falat bontani, azonban az alapszabályok figyelembe vételével már többet tettetek egészségetekért és a pihentető alvásért mint sokan mások.  Létezik ezen kívül még elektroszmog árnyékoló festék, illetve elektroszmog elleni tapéta, mint ahogyan ágynemű és különféle tapaszok is.

Te hogyan védekezel az elektroszmog ellen?

1 megjegyzés:

  1. Kedves Blog indító!

    Én már sajnos a saját bőrömön tapasztaltam az elektroszmog megannyi tünetét és élek már ennek figyelembevételével 1,5 éve. Az iszonyatos állapotromlás után lassú javulás állt be. Sok témát körbejártam, a lakás bemértem mind az elektromos feszültség - kábelek, mind pedig a mobil - adó sugárzás terén. Sajnos mivel 3 mobilátjátszó is működik a házunknál, olyan rosszul voltam már, hogy el kellett költözzek. Vittem magammal a gyerekemet is. Az új helyen van egy úgynevezett sötét szoba, ahol szinte teljes az árnyékolás. Most ott alszom. A gyereket először beraktam egy másik kisszobába, de ott is igen magas mobil sugárzást mértem. Nem szóltam neki, mert az orvosom egyfolytában hajtogatja, hogy az "agyamban" van a baj és gerjesztem a gyerekben is. (Ez nem igaz.) Megjegyzem, már napi 3 erős gyógyszerrel aludtam, mert senki nem hitt nekem, hogy nem velem van a probléma, hanem a környezetemmel. Orvosom szava cseng a fülemben: „-ne kutakodjak már annyit az interneten, csak vegyem be szépen a gyógyszereket! Miután elköltöztem 2 hét után minden gyógyszert leraktam. Visszatérve a gyerekre, nem tud aludni és kivonult a nappaliba éjszakára. Ott valóban harmad annyi a sugárzás értéke, de nem említem neki, amíg nem találok más megoldást. Nem generálom a pánikot.
    Az ok amiért most írok, mert keresem a legjobb és legkézenfekvőbb megoldást a kisszoba leárnyékolására. Erre szeretnék ötletet és jó megoldást találni. Festékről halottam, de nem tudom hol lehet hozzá jutni.
    Utólag zárójelben megjegyezném, hogy sikerült az elektroszmog szinte összes tünetét produkálnom kivéve a fejfájást.
    - Alvás zavar
    - depresszió > mivel az orvosok eme problémával nem tudnak mit kezdeni, pánik és kilátástalanság kialakulása, reményvesztettség, leépülés, mivel csak kevesek érzékenyek rá, így nem érti senki miről beszélek.
    - magas vérnyomás
    - magas pulzusszám (EKG ami kimutatja mennyivel többet kell verjen a szívem, hogy elegendő oxigént juttasson a rendszerbe)
    - gyulladások (Hőtérképen kimutatva)
    - az összes sejtem összetapadva, a sejtek stresszeltek > képtelenek az oxigén szállítására. (Vércsepp analízis videóval dokumentálva.)
    - folyamatos bizsergő érzés és búgás, ami elől nem tudok menekülni, mind addig, míg el nem hagyom a szennyezett környezetet. Utána is kell 24 óra a regenerálódáshoz.
    - erős kézremegés (nekem bal kezem csak)

    1 éve használom az elektroszmog matracot, ami azt mondom az életemet mentette meg. Illetőleg egy szakember megtanított "élni" és tisztelni az elektromosságot, mobil sugárzást. Mindent lehet és kell, de tudni muszáj, hogyan használjunk!

    Tehát szeretnék kérni árakat és megoldásokat, vagy egy email címet, ahol tovább folytathatjuk az eszmecserét.

    (Mind ezeket nem reklámnak szántam, csak arra kérek mindenkit, aki olvassa, hogyha egyre több tünete van, ne feltétlenül magába keresse a bajt, hanem éljen okosan! Én csak remélni tudom, hogy még nem késtem el és meggyógyulok. A bajt meg kell előzni! ....mert meg lehet. Szerintem már most sokak birkóznak a tünetekkel, csak nem tudják mitől van. Nézem sokszor az éjjel nappal sugárzó internetet használó buszon - villamoson utazó fiatalok kezét. Reszket. Pedig szívesen bemérném és megmutatnám nekik, mit tesz velük szeretett készülékük. )

    VálaszTörlés